Friday, February 19, 2010

AIZAT, PERLIS.

Saban hari saya bekerja di bengkel kereta. Hampir setiap malam saya mengalami lenugh-lenguh badan. Saya memang mengenali Tauke Minyak tapi saya malas nak mencuba MINYAK TRADISIONAL MELAYU. Pada suatu hari, saya terpaksa mengambil cuti kerana badan saya berasa amat letih. Tauke Minyak datang ke rumah saya untuk melawat kerana dia sangkakan saya sakit. Dia menyuruh saya mencuba MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini. Dengan rasa malu alah, saya cuba juga. Alhamdulillah, lenguh-lenguh dan sakit-sakit di badan semakin hilang. Rugi pula rasanya tidak mencubanya dari dulu lagi. Sehingga sekarang saya masih mengamalkan MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini. Memamng berkesan dan mujarab, saya juga sudah boleh bekerja seperti biasa.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online