Friday, February 19, 2010

LENGUH DAN KEJANG KESAN PATAH KAKI - OSMAN, PERLIS

Saya berusia 30-an. Semasa berusia 23 tahun, saya mengalami kemalangan di tempat kerja yang mengakibatkan tulang betis saya patah. Setelah sembuh , saya bekerja seperti biasa dan jalani kehidupan yang normal. 3 bulan kebelakangan ini, saya sering lenguh-lenguh pada kaki yang patah dulu dan kadangkala kejang secara tiba-tiba. Semasa tidur juga kaki tersebut akan kerapkali kejang dan kesakitan tu membuatkan saya terbangun dari tidur. Sedikit sebanyak ia mempengaruhi aktiviti saya di waktu siang. Setelah saya mengamalkan menyapu MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini, lenguh-lenguh dan kekejangan kaki yang patah itu sudah tiada lagi. Alhamdulillah dan sekarang kami sekeluarga mengamalkan menggunakan MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini. Memang O.K!

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online