Saturday, February 20, 2010

TAK BOLEH BERJALAN - ABG KASTAM, PERLIS.

Kakak saya baru menjalani pembedahan membuang hempedu. Semenjak itu kaki kirinya menjadi lembik, tidak boleh angkat kaki itu sendiri, tidak kuat untuk berjalan dan perlu dipapah. Saya diperkenalkan dengan MINYAK TRADISIONAL MELAYU oleh tauke minyak (jiran saya) dan tanpa ragu-ragu saya bersetuju untuk membeli. Tak salah untuk mencuba kan? Tapi ternyata tindakan saya itu adalah tidak sia-sia apabila masuk dua kali menyapu MINYAK TRADISIONAL MELAYU di kaki dan seluruh badan, kakak saya sudah boleh mengangkat kaki tersebut dan kami sekeluarga terus tanpa jemu menyapu minyak ini pada kakak setiap hari. Dan pada hari ini setelah hampir sebulan menggunakan MINYAK TRADISIONAL MELAYU, kakak saya sudah mampu berjalan sendiri perlahan-lahan. Sekarang saya pula yang memperkenalkan 'minyak mujarab' ini pada rakan-rakan dan sedara-mara. Cubalah, Insyaallah anda akan lihat hasilnya.


No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online