Friday, February 19, 2010

PENAWAR BOTAK - MAT SUHARDI, KEDAH.

Saya berusia 40-an dan sering sakit belakang. Saya mengamalkan MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini dan diamalkan mengikut aturan yang tertulis. Alhamdulillah sakit belakang saya semakin pulih. Pada masa yang sama, sisa-sisa minyak yang masih ada di tangan saya sapukan ke kepala. Untuk makluman semua, bahagian tengah kepala saya licin. Hasilnya memang amat memeranjatkan saya kerana selepas 1 bulan dan diamalkan setiap hari, saya terasa perubahan pada bahagian tengah kepala itu. Bila diperhatikan, rupanya rambut dah tumbuh kembali. Semakin lama saya amalkan MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini, bahagian kepala saya yang licin itu sudah dipenuhi rambut. Walaupun tidak lebat, tetapi bahagian atas kepala saya sudah tidak selicin dulu. Tauke Minyak sendiri hairan bila saya ceritakan pengalaman saya itu kerana beliau sendiri tidak menyangkakan yang MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini juga mampu menjadi penawar untuk mereka yang botak.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online