Saturday, February 20, 2010

LUMPUH AKIBAT STROK - ROSNI, PULAU PINANG.

Abang saya telah menghidap strok yang teruk selama hampir 3 bulan. Saya amat risau dan putus harapan melihat abang yang tersayang terlantar lumpuh sebelah badan (sebelah kanan badan). Memikirkan anak-anaknya yang masih bersekolah, saya amat sedih. Saya mencuba MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini kepada abang saya. Disapu dan diurut perlahan-lahan di seluruh badan selama 3 minggu pada setiap pagi dan petang. Alhamdulillah hasilnya amat menakjubkan kami sekeluarga. Kaki kanannya sudah boleh diangkat. Memang satu perubahan yang positif. Sekarang kami masih terus menyapu MINYAK TRADISIONAL MELAYU pada seluruh badan abang dan abang saya sudah mampu duduk sendiri.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online