Thursday, February 18, 2010

HAKIMI, KANGAR.

Bapa saya merupakan seorang pesara polis. Sejak dia bersara, dia banyak meluangkan masa ke masjid dan berjumpa rakan-rakan sekampung. Tetapi sejak sebulan yang lalu, saya lihat bapa saya sering sakit-sakit badan, tidak bermaya dan sudah jarang ke masjid. Apatah lagi berjumpa dengan rakan-rakan sekampung di warung sambil minum kopi. Bapa saya banyak menghabiskan masa di rumah, tidur dan berehat di kerusi malasnya. Bapa juga mengadu sakit pinggang, sakit badan dan tidak lalu makan. Kebetulan, tauke minyak adalah rakan sekampung saya. Beliau mengetahui akan keadaan bapa saya dan pada suatu hari beliau datang menziarah. Beliau mengesyorkan MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini dan aturan untuk menggunakannya. Selama 1 minggu, saya tolong sapukan MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini pada bapa setiap hari. Alhamdulillah sudah nampak kesan positifnya. Sekarang, bapa saya sudah boleh ke masjid, nampak bersemangat dan bermaya. Yang paling ketara, selera makannya pun sudah pulih. Sakit-sakit badannya juga beransur pulih. Alhamdulillah dan terima kasih tauke minyak kerana memperkenalkan MINYAK TRADISIONAL MELAYU ini pada keluarga kami.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online