Thursday, February 18, 2010

SURIANI, KANGAR.

Saya seorang jururawat dan juga seorang suri rumah tangga. Pada suatu hari ketika sedang membasuh pinggan di dapur, saya tergelincir dan mengalami sakit di bahagian pinggang dan sakit belakang. Sejak dari hari itu, saya tidak dapat bongkokkan badan akibat terlalu sakit. Saya membuat keputusan untuk membuat pemeriksaan di hospital dan doktor telah menjalankan ujian x-ray tetapi alhamdulillah tiada tulang yang patah atau retak. Cuma urat saraf saya bersimpul. Pihak hospital cuma memberikan ubat penahan sakit dan juga ubat untuk sakit urat. Sakit saya cuma akan reda bila saya makan ubat penahan sakit, setelah kesan ubat itu habis, sakit itu akan kembali. Saya mencuba MINYAK TRADISIONAL MELAYU setelah diperkenalkan oleh seorang kenalan. Saya menggunakannya mengikut aturan yang telah ditetapkan di samping meneruskan pemakanan ubat-ubatan hospital. Alhamdulillah, dalam masa 3 hari sakit saya telah sembuh dan sama sekali hilang. Sekarang saya sudah bekerja dan membuat tugasan harian seperti biasa. Terima kasih MINYAK TRADISIONAL MELAYU.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online